Незвичний британський електромінівен eVITA показали офіційно

Бритaнськa кoмпaнія Motability Operations і дизaйнeрськa студія Callum прeдстaвили кoнцeпцію eVITA — eлeктричний мінівeн, рoзрoблeний в (видах підтримки мoбільнoсті кoристувaчів інвaлідниx візків.

eVITA був рoзрoблeний і скoнструйoвaний Кaллумoм зa учaсті клінік Motability Operations. Кoнцeпція eVITA зaдумaнa як eлeктричний трaнспoртний засіб, доступний пользу кого інвалідних візків наступного покоління. Модель повинна в майбутньому допомогти вирішити найпоширеніші проблеми, пов\’язані з переобладнанням електромобілів, включаючи обмежену висоту салону от встановлені на підлозі акумулятори, доступність і практичність.

Новий мінівен вслед габаритами наближений до Citroen Berlingo: довжина — 4520 мм, широта — 1908 мм і колісна база у 2980 мм. Родзинкою концепту є розділені двері багажника з інтегрованою рампою. З боків вплоть до нього приєднуються ще чотири двері — двоє звичайних і двоє розсувних. Если автомобіль припаркований, світлодіодні ліхтарі підсвічують зону, дескать буде розгорнуто пандус, щоб інші водії були в курсі.

Тягова подразделение розташована за першим рядом сидінь, завдяки чому підлога залишається нацело рівною, щоб інвалідний візок міг вільно рухатися. Акумулятор ємністю 50 кВт.время забезпечує орієнтовний запас ходу близько 322 км і може поповнювати енергію вследствие подвійні зарядні порти — по одному ззаду та спереду.

Іншою особливістю машини стала надзвичайно комфортна задня підвіска, яка забезпечує плавність пошевеливай та передбачувану керованість із мінімальним нахилом кузова завдяки низькому центру ваги.

Цікаво, що у салоні користувач інвалідного візка також має вход до інформаційно-розважального дисплея, елементів керування опаленням і кондиціонером, а також «панелі службових функцій». Останній має зарядні порти, гачки в (видах підвішування одягу або сумок, підстаканники та ящики на зберігання.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.